staviori złote kolczyki to piękna biżuteria zarówno dla Ciebie jak i na prezent

      projektodajnia.pl

Dieta przy trądziku różowatym

Artykuły Autor: redakcja Dodaj komentarz

Czy wiesz, że Twoja dieta ma wpływ na stan Twojej cery? Nawet przy trądziku różowatym w naturalny sposób można osiągnąć ciekawe efekty – wystarczy przestrzegać kilku zasad żywieniowych. Sprawdźmy czego się wystrzegać, a co warto jeść dla zdrowia swojej cery.

Jakie produkty wybierać?
Odpowiednio dobrana dieta w trądziku różowatym musi wspierać oczyszczanie i regenerację organizmu. Trzeba stymulować ciało do większej odporności, co umożliwia między innymi witamina A, znajdująca się w marchwi, nektarynkach, morelach, dyni i maśle. Sięgaj także po witaminę C (owoce cytrusowe, czarna porzeczka, pomidory, papryka i ziemniaki). Kolejną zbawienną witaminą jest witamina E, obecna w olejach (oleju z wiesiołka, oleju lnianym, oliwie z oliwek), a także w sezamie i ziarnach słonecznika. Jedz dużo warzyw i owoców, a zamiast po słodzone napoje, sięgaj po wodę. Przeczytaj co jeść przy trądziku różowatym na blogu acnerose >.
Inną alternatywą są herbaty i zioła, takie jak herbata zielona, herbata biała, rumianek i pokrzywa. Zawarte w nich minerały łagodnie wspierają pracę organizmu, działają oczyszczająco i antybakteryjnie. Jedz ryby – są zdrowe i dostarczają cennych kwasów Omega-3.

Czytaj więcej o leczeniu na http://www.zdronet.pl/skuteczne-leczenie-tradziku-rozowatego,2052,news.html

Czego powinieneś unikać przy trądziku różowatym?
Niestety, są produkty, które musisz omijać. Trądzik może zostać nasilony przez spożycie alkoholu i silnej kofeiny (ogranicz kawę i czarną herbatę), niewskazana jest również nadmierna ilość nabiału i ostre przyprawy. Jeśli kusi Cię pieprz, chilli, sos pomidorowy, ostry keczup, Twojej cerze może się to nie spodobać. Musisz też ograniczyć cukry i słodycze, które źle działają na organizm, nie tylko powodując problemy ze skórą, ale także spowalniając jego zdolności do działania. Pamiętaj, że oznacza to nie tylko rezygnację z cukierków i ciastek – przede wszystkim musisz zacząć czytać etykiety.
Wiele oferowanych na półkach sklepowych produktów przesiąkniętych jest chemią i cukrem. Sprawdzając tabele odżywcze, możesz uniknąć błędu ich nadmiernego spożycia. Zdrowa dieta w trądziku różowatym to pierwszy krok ku lepszemu samopoczuciu i zdrowiu. Zobaczysz, że poczujesz się lepiej!

Oceń artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reklama